avast! на Български

avast! antivirus => avast! Free/Pro/IS/Premier => Темата е започната от: alto69 в Ноември 16, 2007, 07:49:57 pm

Титла: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 07:49:57 pm
Здравейте!Искам да попитам,защо Аваст ми исписва това?/Не мага да проверя!/Благодаря ви...Имах Нод32 и тя не помогна...
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 07:55:46 pm
Здравей и добре дошъл  :)

Отговор на въпросът ти можеш да намериш ТУК (http://avast.softvisia.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=30)  ;)
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 08:09:11 pm
Здравей,Благодаря ти за Бързия отговор!Но от него нищо не ми стана ясно!Пак си инсталирах Нод32 и пуснах да сканира,и какво?!Ужас!!!откри от 255689 сканирани файла 25788 вируса от които ми пише,че 8956 са изтрити!Май ще се наложи да преинсталирам Уйндоуса....Няма спасение,май!Пак ти благодаря...
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 08:11:19 pm
Хмм...толкова много вируси, които avast! е пропуснал? Това ми се вижда доста странно  :-\
Можеш ли да ми кажеш имената на някой от засечените вируси, които НОД-а е открил?
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 08:18:55 pm
Здравей,пак съм аз!ето това ми изписва Нода!:  Тrojan-Spy.win32@mk
Ето и друг: NetWorm-i.virus@Fp
и още един: PSW.x-v.rtrojan
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 08:21:43 pm
Ако искаш да копирам точно кво пише и да ти го пратя?
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 08:25:08 pm
Здравей,пак съм аз!ето това ми изписва Нода!:  Тrojan-Spy.win32@mk
Ето и друг: NetWorm-i.virus@Fp
и още един: PSW.x-v.rtrojan
Добре...и искаш да кажеш, че преди да махнеш avast! си направил пълна проверка с прогрмата и тя не е открила нито един вирус, след това като си сложил НОД-а той е открил 25788 вируса , които avast! е пропуснал?
Разбирам да е пропуснала 10-20 вируса, но 25788...това вече е много странно и не мога да го повярвам  :-\
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 08:25:29 pm
Ако искаш да копирам точно кво пише и да ти го пратя?
Да може  :)
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 08:33:17 pm
Не ми дава да го копирам?! :o
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 08:35:03 pm
Не ми дава да го копирам?! :o
Не можеш ли да икспортираш лог файла (не знам дали това е възможно при НОД)
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 08:43:56 pm
Сега пуснах пак Аваста да сканира и след това ще ти пратя каквото ми отговори!Дано този път имам късмет!След малко пак ще ти пиша...
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 09:00:40 pm
* Доклад на avast!
* Файлът е генериран автоматично
*
* Задача 'Прост потребителски интерфейс' използвани
* Стартирана на 15 Ноември 2007 г. 06:48:39
* VPS: 000779-0, 08.10.2007
*

C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{embedded}\setup.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{app}\SysRep.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{app}\ucookw.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{cf}\{param:pn|ErrClean}\strpmon.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{tmp}\gfl.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{sys}\atl71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{app}\atl71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{sys}\msvcp71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{sys}\mfc71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{sys}\msvcr71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{app}\transpaid.exe\ [E] The data is invalid (13)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\NI.UGES_0001_N122M2610\setup.exe\{app}\transpaid.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{embedded}\setup.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{app}\gfl.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{app}\XmlReplacer.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{app}\prockill.exe [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\mfc71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\msvcp71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\msvcr71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\atl71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\atl71.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\capicom.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temp\~uga6psetup.exe\{sys}\msxml3.dll [E] Инсталационния архив е повреден. (42146)
C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\2f5e69250c11b1256a313fe66d9a6f52fc714035\catalog.8.0.50727.163.63E949F6_03BC_5C40_FF1F_C8B3B9A1E18E [E] CAB архива е повреден. (42127)
Инфектирани файлове: 0
Общо файлове: 99452
Общо папки: 2124
Общ размер: 4,9 GB

*
* Задачата спряна: 15 Ноември 2007 г. 08:46:53
* Време на изпълнение: 1 час(ове), 58 минути, 14 секунди
*
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 09:03:55 pm
Ето още един:
* Доклад на avast!
* Файлът е генериран автоматично
*
* Задача 'Прост потребителски интерфейс' използвани
* Стартирана на 16 Ноември 2007 г. 16:58:18
* VPS: 071114-0, 14.11.2007
*

C:\Documents and Settings\UserXP\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\PZIVQ686\nentenst[1].exe\ [E] RAR архива е повреден. (42126)
Инфектирани файлове: 0
Общо файлове: 82144
Общо папки: 1385
Общ размер: 2,1 GB

*
* Задачата спряна: 16 Ноември 2007 г. 19:06:32
* Време на изпълнение: 2 час(ове), 8 минути, 14 секунди
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 09:16:29 pm
Как да постъпя?Да си го преисталирам ли Уиндоуса??? :o
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 09:23:03 pm
Здравей,пуснах Нод32 да сканира и досега ще ти пише кво е открил,и продължава да сканира!
Scnned:178366
Infekted:21712
Cleaned:8428
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 09:25:13 pm
Така - няма да коментирам първият доклад, защото просто проверката е извършена с доооста остаряла база данни (вирусната база данни е от преди месец и половина).

Вторият доклад показва само един файл, който не може да бъде проверен, което е нормално.

Проверка на цялата система ли направи - защото не вярвам твърдият ти диск да е само 4ГБ ?

И другото е , че ако преди това си правил проверка с НОД-а и той е отстранил заразените файлове, проста avast! няма какво друго да открива.

Коя версия на avast! имаш? (примерно последната е 4.7.1074)

Сега относно ситуацията - ако си направил проверка с avast! , като програмата е имала стара вирусна база данни и след това си направил проверка с НОД-а и той е открил вируси (дори и толкова много) - това вече е нормално, защото просто avast! не била в пълната си сила(ако мога така да се изразя)

Цитат
Как да постъпя?Да си го преисталирам ли Уиндоуса???
Ами ти си преценяваш - ако смяташ, че е необходима преинсталация , направи я. Ако компютърът ти върви добре, тогава недей. Но ти препоръчвам, ако за в бъдеще продължиш да използваш avast! да го обновяваш редовно (обновления излизат почти всеки ден) , за да не се получава отново подобна ситуация  ;)
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 16, 2007, 09:27:27 pm
Здравей,пуснах Нод32 да сканира и досега ще ти пише кво е открил,и продължава да сканира!
Scnned:178366
Infekted:21712
Cleaned:8428
Да не би системата ти да е заразена с някой вирус - примерно Virut (Virtop) ?
Какво показва НОД-а ? Има ли някъде такова име на засечен вирус?
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: alto69 в Ноември 16, 2007, 09:34:42 pm
ще го обновя и пак ще сканирам след малко!После ще ти пратя доклада на Аваст!
Титла: Re: Не мога да проверя!
Публикувано от: XMAS в Ноември 25, 2007, 03:17:58 pm
Някакво развитие ...  ::)