Автор Тема: БД не иска да се обонява!  (Прочетена 6184 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен protos

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 34
БД не иска да се обонява!
« -: Декември 19, 2008, 04:49:06 pm »
 :)

При опит ръчно да обновя БД. ми илиза надпис Access is denied при влизането ми като гост\предимно\ ,но не успях да копирам лог файла, който ми излиза. При опит като администратор вече ми излиза съобщение, че лицензният ключ е временно спрян. Все пак не разбрах обнявава ли се БД или процесът е невалиден? Какви са възможните причини и защо лицензният ключ е спрян?
\възможна причина -имам два троянеца ,които Аваст не успя да открие?!\

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #1 -: Декември 19, 2008, 05:43:12 pm »
Все пак не разбрах обнявава ли се БД или процесът е невалиден? Какви са възможните причини и защо лицензният ключ е спрян?
\възможна причина -имам два троянеца ,които Аваст не успя да открие?!\
Възможните причини за проблема са следните:
1. Лицензният ключ не е въведен под администраторски акаунт.
2. Провери си системната дата и час (някои вируси променят дата и часа, което може да доведе до този приблем)
2. Използваш кракната професионална версия - периодично се добавят фалшиви лицензи към черен списък за блокиране.
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен protos

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 34
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #2 -: Декември 24, 2008, 04:19:34 pm »
 :)Здравейте,
Значи лицензният ключ беше въведен\преди доста време \ под админастраторски акаунт,доколкото имам спомени\като гост до колко е възможно това,не знам\.Това за професионалната версия,много не го разбрах, но съм го теглил от тук! За систмента дата и час какво мога да направя? Благодаря предварително!

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #3 -: Декември 24, 2008, 04:43:42 pm »
Това за професионалната версия,много не го разбрах, но съм го теглил от тук!
Имам в предвид, че се ползва фалшив лицензен ключ. Ако ползваш Про версията - от къде си си я закупил?  ;)

За систмента дата и час какво мога да направя? Благодаря предварително!
Ами провери дали са верни - ако са значи не е от там проблема  :)
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен protos

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 34
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #4 -: Декември 27, 2008, 02:59:31 pm »
 :) Здравей,
оказа се прав- при последният опит да обновя БД ми изписа,че има проблем със час\датата на системта, след което трябва отново да въведа лицензният ключ.Би ли ми казал как да се справя с проблема и къде да открия ключът след това? Изтеглих безплатната версия от този сайт.И що за вирус е това, Аваст при сканиране не го открива! Благодаря ти предварително!

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #5 -: Декември 27, 2008, 03:50:02 pm »
Би ли ми казал как да се справя с проблема и къде да открия ключът след това? Изтеглих безплатната версия от този сайт.
Ами просто си поправи датата и часа на компютъра и въведи лицензния ключ - лицензен ключ може да получш след регистрация на ТАЗИ СТРАНИЦА ;)

И що за вирус е това, Аваст при сканиране не го открива! Благодаря ти предварително!
Ами може и да не е вирус, може просто по погрешка да си променил дата или часа (или някой друг ), или пък просто батерията на дъното ти е за сменяне - когато батерията започне да се изтощява, е възможно да възникнат проблеми с датата и часа  :) ;)
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен protos

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 34
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #6 -: Декември 29, 2008, 03:26:58 pm »
 :)Здравей,
обнових Бд с вируси,като въведох ключът т.е. проблемът е решен, но интересното е че мога да го направя само през администратоският си акаунт! Ограниченият ми извежда,че операцията е невъзможна. Това проблем ли е ?

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #7 -: Декември 29, 2008, 07:06:34 pm »
Искаш да кажеш, че се обновява само при администраторския акаунт, а при ограничения не ? - това не е нормално, не би трябвало да имаш проблеми с обновяването след като си въвел ключа.

Или, че можеш да въведеш лицензния ключ само при администраторски акаунт, а при ограничения не ? - ако е това, то това е нормално, лицензния ключ трябва да бъде въведен под администраторски акаунт.
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен protos

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 34
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #8 -: Януари 03, 2009, 07:19:07 pm »
Здравейте и Ч.Н.Г!

Да- БД се обновява само при администраторски акаунт\задал съм да го прави автоматично,но не съм много сигурен дали го прави,затова го правя и ръчно\, при опит да обновя БД с ограниченият акаунт ми изписва аксес ис дениед! Колкото до лицензният ключ естствено съм го въвел при администраторски акаунт!

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: БД не иска да се обонява!
« Отговор #9 -: Януари 06, 2009, 06:32:03 pm »
По принцип не би трябвало да имаш проблеми нито с ръчното обнвяване, нито с автомятичното дори и при ограничен акаунт.

Направи следното - поправи инсталацията на програмата (под администраторски акаунт) - от контролния панел - > Add/Remove Programs -> avast! antivirus -> Repair/Поправи ,след това рестартирай компютъра и виш дали имаш същият проблем

Извинявам се за късния отговор, но в момента съм в сесия и нямам много време за форума...
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...