Автор Тема: помощ  (Прочетена 5310 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
помощ
« -: Април 07, 2013, 09:14:47 pm »
Имам проблем-изтекла ми е сесиаята,не мога да обновя,не мога да деинсталирам,защото иска разрешение от администратор,не мога да инсталирам наново.Нито пък друга антивирусна мога да активирам.Доволна съм от Avast и искам по някакъв начин да се справя с проблема.Помогнете моля!

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: помощ
« Отговор #1 -: Април 09, 2013, 07:06:42 pm »
Здравей,

Какво имате в предвид под "изтекла ми е сесиаята" - може би е изтекла регистрацията на програмата? Може ли да постнете снимка на проблема? Ако е проблем с регистрацията можете да се пробвате да я пререгистрирате (ако ползвате безплатната версия), но честно казано не съм сигурен, че без анминистраторски права това ще е възможно. Моля дайте малко повече подробности за проблема. Благодаря
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #2 -: Април 17, 2013, 02:41:12 pm »
да,изтекла ми е регистрацията

Неактивен Еди

  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 117
Re: помощ
« Отговор #3 -: Април 18, 2013, 11:46:45 pm »
да,изтекла ми е регистрацията
Многоуважаема дама, помолиха ви за повече информация. Изтекла ви е регистрацията на:
- коя версия на Аваст - свободната или от някоя от платените?
- на какъв компютър (ваш или служебен)? Питаме това, понеже не е ясно кой е администратора. Ако не сте Вие, уведомете го и той ще се погрижи. Ако сте Вие - защо не го направите тогава?

п.п. В последно време поради кризата, врачката на форума обикаля и по други форуми, а от един друг такъв разбрах, че почнала да боядисва яйца предварително и няма време да гадае отговорите тука!

п.п.2 Горното надявам се да го приемете като шегичка.  ;)

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #4 -: Април 19, 2013, 10:33:59 am »
Компютърът е личен,не знам кой е администратор,не е платен Avast ,но коя версия е не знам.Опитах да прикача файл със снимка,но не ми позволява-над 500 мб.Ако искате ще дам скайп,помогнете ми,моля !

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #5 -: Април 19, 2013, 10:37:40 am »
Разбирам ,че ви е комично,но не всички сме се родили с мишка в ръката .Ако бях достатъчно компетентна-едва ли щях да моля за помощ

Неактивен Еди

  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 117
Re: помощ
« Отговор #6 -: Април 20, 2013, 10:18:24 pm »
Компютърът е личен,не знам кой е администратор,не е платен Avast ,но коя версия е не знам.Опитах да прикача файл със снимка,но не ми позволява-над 500 мб.Ако искате ще дам скайп,помогнете ми,моля !
Отваряте основният прозорец на Аваст. Сега аз ще опиша ситуацията при най-новата версия 8 на безплатният Аваст.  Избирате от горната страна на прозореца „Поддръжка“ и избирате от лявата страна на прозореца „Регистрация“ и избирате бутона за подновяване на регистрацията. Понеже моят е регистриран, не мога да видя точно как се казва бутона. Иска се само да се въведе някакво име, някакъв имел адрес и да избереш някой от отговорите на въпроса защо си избрал Аваст. Даваш регистрация и всичко е вече история. Името и имел адреса не са задължително да са истински. Ще имаш още една година регистрация.

Неактивен Еди

  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 117
Re: помощ
« Отговор #7 -: Април 20, 2013, 10:20:58 pm »
Разбирам ,че ви е комично,но не всички сме се родили с мишка в ръката .Ако бях достатъчно компетентна-едва ли щях да моля за помощ
Само за сведение - и аз не съм се родил така, пък и не знам някой друг да се е родил така. Все пак послепис №2 беше точно за това, но кой да го прочете ;)

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #8 -: Април 21, 2013, 11:12:37 am »
Версията е 8.0.1483 ,отворих поддръжка,но няма „регистрация“,а „АБОНАМЕНТ“-и иска лицензионен код

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: помощ
« Отговор #9 -: Април 22, 2013, 06:13:32 pm »
Версията е 8.0.1483 ,отворих поддръжка,но няма „регистрация“,а „АБОНАМЕНТ“-и иска лицензионен код
Здравей,

Щом няма регистрация, значи ползвате някоя от платените версии на програмата. Можете ли да видите какво пише горе в ляво на прозореца на програмата (avast! Free, avast! Pro .... ? ). Ако пише нещо различно от avast! Free, значи това е проблема. По принцип в категорията Абонамент, най-долу трябва да има бутон с помощта на който да можете да върнете програмата към безплатния вариант и след това да я регистрирате (в момента не се сещам точно какво пишеше на бутона, но трябва да е нещо от рода на "Превключи към безплатната версия"). Но пак казвам, не съм сигурен, че това ще стане без администраторски права. 

Само да добява, щом компютърът е личен, би следвало да имате администраторски права, иначе, как инсталирате други програми? Моята препоръка е да се сдобиете с администраторски достъп.
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #10 -: Април 23, 2013, 06:48:57 pm »
Лелеййй,мина един месец.От къде(по дяволите) да се сдобия с администраторски достъп? Инсталиран ми е при първоначално обслужване след закупуването.И то в Силистра,а аз живея във Велико Търново

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #11 -: Април 24, 2013, 12:19:00 pm »
Разбрах проблема.Въпросът е как да мина от Avast internet sekurity към Avast free

Неактивен Еди

  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 117
Re: помощ
« Отговор #12 -: Април 24, 2013, 04:22:12 pm »
Понеже няма информация и на каква ОС ползвате компютъра, ще приема че е Windows 7. Има едно полезно нещо в интернет и то е търсачка. Най-популярната е може би Гугъл. не знаете нещо - питате нея! Ето и пример: Не знаем какво е администраторски акаунт и как се влиза в него? Ами питаме чичко Гугъл и той отговори това:
https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8+%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%83%D0%BD%D1%82+%D0%B2+windows&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a

А ето и по-конкретни отговори:
http://windows7bg.com/topic/1005-%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B2-%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F-%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%83%D0%BD%D1%82/

http://vguides.net/view/61

http://vbox7.com/play:mc93779374

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re: помощ
« Отговор #13 -: Април 24, 2013, 05:57:51 pm »
Разбрах проблема.Въпросът е как да мина от Avast internet sekurity към Avast free

Пробва ли по този начин

По принцип в категорията Абонамент, най-долу трябва да има бутон с помощта на който да можете да върнете програмата към безплатния вариант и след това да я регистрирате (в момента не се сещам точно какво пишеше на бутона, но трябва да е нещо от рода на "Превключи към безплатната версия"). Но пак казвам, не съм сигурен, че това ще стане без администраторски права. 

Другият вариант е да изтеглиш ръчно инсталацията на безплатната версия от ТУК и да я инсталираш върху платената версия (не е нужно да деинсталираш предходната версия)
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен rolly_s

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
  • avast! потребител
Re: помощ
« Отговор #14 -: Април 24, 2013, 10:01:58 pm »
Теглих я и не ми разрешава да я инсталирам,а относно предния пост-на монитора ми излиза „no for indians“Все пак благодаря,повече няма да ви занимавам,не мога да се справя с това