Автор Тема: проблем с изключения  (Прочетена 4394 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kalan

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 35
проблем с изключения
« -: Ноември 04, 2010, 08:54:47 pm »
Имам проблем са аваста. С верси 4.7 съм с стария скин. Имам една програма и аваста я разпознава като вирус.Като добавя папката където е тази програма пак пищи.Моля помогнете ми. Програмата я ползвам отдавна и не е вирус.

Неактивен GlowNDark

  • avast! bg support
  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 184
    • avast! antivirus bulgaria
Re:проблем с изключения
« Отговор #1 -: Ноември 05, 2010, 10:05:07 am »
Това, че си с стара версия предполагм не значи, че и дефибициите ти са стари. Ако е така, обнови ги. Ако програмата се разпознава отново като вирус, пиши на аваст да я проверят и да оправят проблема...

Неактивен kalan

  • Начинаещ
  • **
  • Публикации: 35
Re:проблем с изключения
« Отговор #2 -: Ноември 05, 2010, 11:29:13 am »
След големи главоболия сега що годе е наред. Наложи се да закарам компа до сервиза защото  като се опитах да преинсталирам аваста и да го сложа отново ми даде грешка. Всъщност аз я преинсталирах през сейф мод, защото в нормален режим не можеше да се работи.После отново я инсталирах пак през сейфмод и като изчисти вирусите заредих в нормален режим не искаше да работи. Даваше грешка нещо с езика и не искаше да се преинсталира отново. Затова го занесох на сервиз за да премахнат този проблем. Та следващия ми въпрос е как да оправя такъв проблем ако пак се случи за да не го нося на сервиз. В ад и ремув програм не съществуваше аваста а беше инсталиран. Какви други методи и програми има за да се реши този проблем за в бъдеше . Използвах деинсталациона програма за аваст от самия сайт.

Неактивен XMAS

  • avast! translator
  • Администратор
  • avast! freak
  • *****
  • Публикации: 1115
    • avast! на Български
Re:проблем с изключения
« Отговор #3 -: Ноември 07, 2010, 09:50:09 pm »
Здравей,

Пръво да отговоря на първоначалния ти въпрос (макар и малко със засъкнение) добави ли програмата във всички списъци с изключение - на фаловият щит и общия списък - също така не трябва да добавяш папката а и самият файл - тоест ако файла се намира в c:/my documents, в пътя с изключенията трябва да добавиш c:/my documents/fail.exe , а не само пътя до папката ;)

Относно втория  - ома специализирано средство за премахване на програмата в случай на проблеми, както при теб се е получило - http://www.avast.com/uninstall-utility ;)
« Последна редакция: Ноември 07, 2010, 09:53:49 pm от XMAS »
You've Got To Get Close To The Flame To See What It's Made Of...

Неактивен kali63bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
  • avast! потлебител
Re:проблем с изключения
« Отговор #4 -: Януари 22, 2011, 01:34:00 am »
Това, че си с стара версия предполагм не значи, че и дефибициите ти са стари. Ако е така, обнови ги. Ако програмата се разпознава отново като вирус, пиши на аваст да я проверят и да оправят проблема...
здравейте...
може ли някой да ми каже защо не мога да деинсталирам аваст...

Неактивен Sergio

  • King
  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 131
  • avast! hunter
Re:проблем с изключения
« Отговор #5 -: Януари 22, 2011, 07:11:44 am »
здравейте...
може ли някой да ми каже защо не мога да деинсталирам аваст...

   Здравей,
   със специализирания инструмент няма как да не стане.


1. Изтегляне aswClear5.exe на вашия работен плот.  http://files.avast.com/files/eng/aswclear5.exe
   2. Стартирайте Windows в безопасен режим(safe mod) -- при рестарт натискайте F8 след това избирате само safe mod.
   3. Ако сте инсталирали Avast! в папка, различна от тази по подразбиране, отидете на него. (Забележка: Да се внимава съдържанието на папката, която изберете, ще бъдат изтрити!)
   4. Кликнете върху Премахване.
   5. Рестартирайте компютъра си .


   Надявам се да сте били доволни от Avast! ;)
   Винаги съм вярвал, че важно е зад клавиатурното у-во... ;)
   
« Последна редакция: Януари 22, 2011, 07:16:32 am от Sergio »

Don't Worry, Be Free.

Неактивен kali63bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
  • avast! потлебител
Re:проблем с изключения
« Отговор #6 -: Януари 22, 2011, 09:47:52 am »
.....благодаря за разяснението....
ако продължава да ми се самоизключваа компютъра ще пробвам с друга антивирусна или ще се наложи да се преинсталира...в даден момент явно прихване някой вирус и изключва...какво ще ме посъветваш...

Неактивен Sergio

  • King
  • Потребител
  • ***
  • Публикации: 131
  • avast! hunter
Re:проблем с изключения
« Отговор #7 -: Януари 22, 2011, 11:46:13 am »
.....благодаря за разяснението....
ако продължава да ми се самоизключваа компютъра ще пробвам с друга антивирусна или ще се наложи да се преинсталира...в даден момент явно прихване някой вирус и изключва...какво ще ме посъветваш...

  Се самоизключва кое ? Антивирусната или Windows - PC ?
  Ако желаете може да ви се провери системата за зловреден софтуер!
 
 Нека да пробваме с Malwarebytes' Anti-Malware да видим какво ще покаже.

    * Изтеглете Malwarebytes' Anti-Malware Free от тук http://files5.majorgeeks.com/files/aaea265a9054b3b8c5df99c64685ec2e/spyware/mbam-setup.exe
    * Кликнете два пъти върху mbam-setup.exe, за да инсталирате програмата.
    * Уверете се, че са поставени отметки на Update Malwarebytes' Anti-Malware и Launch Malwarebytes' Anti-Malware. След това кликнете на Finish.
    * Ако има намерени обновявания, тя ще ги изтегли и инсталира.
    * Стартирайте програмата и изберете "Perform Full Scan", след това кликнете на Scan.
    * Сканирането ще отнеме малко време, затова моля да бъдете търпеливи.
    * Когато сканирането завърши, кликнете на OK, след това Show Results, за да видите резултата.
    * Уверете се, че на всички редове има отметки, и кликнете на Remove Selected.
    * Когато всичко бъде премахнато, в Notepad ще бъде отворен лог. Копирайте този лог и го публикувайте в следващия си коментар по темата.

Забележка: Ако MalwareBytes' Anti-Malware се затрудни в премахването на откритите вируси/заплахи, той ще поиска да рестартира компютъра Ви и по време на рестартирането да премахне проблемните вируси/заплахи. Ако бъдете попитани, потвърдете че желаете вашия компютър да бъде рестартиран.
 
 
 Генерирайте лог със DDS.
Изтеглете го оттук: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/dds.scr
    * Прекратете временно работата на всички скрипт блокиращи приложения, ако има такива или разрешете изпълнението на dds.scr. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконката, като потвърдите с Run.
    * След приключване на работата на DDS копирайте с Copy текста от двата файлови лога, които ще се появят в Notepad: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете (бутон Save -> Save as) на десктопа. После прикачете двата лога към следващия си коментар по темата (погледнете опцията "прикачени файлове", когато публикувате мнение).

    * Изтеглете Security Check (автор: screen317) от тук http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe и го запишете на десктопа.
    * Кликнете два пъти върху SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите.
    * Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt.
   
    Регистрирайте се в http://www.kaldata.com/forums/
    Създайте нова тема в този раздел http://www.kaldata.com/forums/index.php?showforum=137 като прикачите логовете направени от по горните инструменти.
    * Моля бъдете търпеливи докато ви отговорят логовете ще бъдат анализирани.
    * Трябва да имате следните логове:
    -  mbam-log- Дата (час).txt
    -  checkup.txt
    -  DDS.txt
    -  Attach.txt
« Последна редакция: Януари 22, 2011, 11:48:35 am от Sergio »

Don't Worry, Be Free.